Advances in national brand and private label marketing
174,83 $

Advances in national brand and private label marketing

KUSUM L. AILAWADI, JUAN GÁZQUEZ-ABAD


Advances in national brand and private label marketing

KUSUM L. AILAWADI, JUAN GÁZQUEZ-ABAD

174,83 $ 174,83 $
Régulier: 174,83 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé

This book presents the latest research on national brand and private label marketing - a collection of original, rigorous and highly relevant contributions  of the 2017 International Conference on National Brand & Private Label Marketing in Barcelona. It covers a wide range of topics from fields as varied as retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. Further, the conference addressed diverse areas of application, including: purchase-decision models, premium private labels, decisions involved in introducing new products, M-commerce, private label adoption, assortment decisions, private label pricing, brand equity and collaborative relationships.


Détails
Titre
Advances in national brand and private label marketing
Prix
174,83 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Date de publication
2017-06-22
ISBN
9783319597010
Code Interne
2270786
Numéro de produit
2270786
Format numérique
pdf
Disponibilité
AD AE AM AQ AR AS AT AU AX BA BB BE BG BH BL BM BN BO BR BS BV BZ CA CH CK CL CN CO CR CU CW CX CY CZ DE DK DM DO DZ EC EE ES FI FK FO FR GB GD GF GG GI GL GP GR GT GY HK HM HN HR HT HU ID IE IL IM IN IO IR IS IT JE JM JP KH KM KN KR KY LA LB LC LI L
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
NUMILOG

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.