Creativity, design thinking and interdisciplinarity
158,93 $

Creativity, design thinking and interdisciplinarity

FRÉDÉRIC DARBELLAY, TODD LUBART, MOODY


Creativity, design thinking and interdisciplinarity

FRÉDÉRIC DARBELLAY, TODD LUBART, MOODY

158,93 $ 158,93 $
Régulier: 158,93 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé

This book, at the crossroads of creativity, design and interdisciplinary studies, offers an overview of these major trends in scientific research, society, culture and economics. It brings together different approaches and communities around a common reflection on interdisciplinary creative design thinking. This collective effort provides a unique dialogical and convergent space that deals with the challenges and opportunities met by researchers and practitioners working on design thinking, creativity and inter- and transdisciplinarity, or at the interface between these areas.


Détails
Titre
Creativity, design thinking and interdisciplinarity
Prix
158,93 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Date de publication
2017-12-18
ISBN
9789811075247
Code Interne
2416621
Numéro de produit
2416621
Format numérique
pdf
Disponibilité
AD AE AM AQ AR AS AT AU AX BA BB BE BG BH BL BM BN BO BR BS BV BZ CA CH CK CL CN CO CR CU CW CX CY CZ DE DK DM DO DZ EC EE ES FI FK FO FR GB GD GF GG GI GL GP GR GT GY HK HM HN HR HT HU ID IE IL IM IN IO IR IS IT JE JM JP KH KM KN KR KY LA LB LC LI L
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
NUMILOG

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.