Erase everything and start over: pvrs, blogs, and word of mouth: the consumer is now in control
14,99 $

Erase everything and start over: pvrs, blogs, and word of mouth: the consumer is now in control

PIERRE DELAGRAVE
éDITION LIVRES NUMÉRIQUES DIVERS



Erase everything and start over: pvrs, blogs, and word of mouth: the consumer is now in control

PIERRE DELAGRAVE

14,99 $ 14,99 $
Régulier: 14,99 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé
The scope of the change taking place is so great, we have to question everything, understand how it affects every aspect of marketing communications, and experiment with the new ways of communicating that technology has made possible. These are electrifying times for consumers of all ages, who are discovering new devices and applications every day - many of them free - that give them anytime/ anywhere access to the media while letting them generate content themselves. These are bewildering - and stimulating - times for those in telecommunications, broadcasting, and communication.
Détails
Titre
Erase everything and start over: pvrs, blogs, and word of mouth: the consumer is now in control
Prix
14,99 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Nombre de pages
108
Date de publication
2011-06-14
ISBN
PR1192785
Code Interne
2113184
Numéro de produit
2113184
Format numérique
pdf
Disponibilité
CZ MY AD AT BE BG CY DE ES EE FI FR GP GR GF HU IE IT LT LU LV MC MT MQ YT NL PL PT RE RO SK SI CH CA US
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
DEMARQUE
Nombres d'appareils autorisés
1
Taille du fichier
17.29 Moctets

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.