Icon, brand, myth
29,95 $

Icon, brand, myth


éDITION LIVRES NUMÉRIQUES DIVERS



Icon, brand, myth


29,95 $ 29,95 $
Régulier: 29,95 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé
An investigation of the meanings and iconography of the Stampede: an invented tradition that takes over the city of Calgary for ten days every July. Since 1923, archetypal "Cowboys and Indians" are seen again at the chuckwagon races, on the midway, and throughout Calgary. Each essay in this collection examines a facet of the experience-from the images on advertising posters to the ritual of the annual parade. This study of the Calgary Stampede as a social phenomenon reveals the history and sociology of the city of Calgary and the social construction of identity for western Canada as a whole.
Détails
Titre
Icon, brand, myth
Prix
29,95 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Nombre de pages
369
Date de publication
2008-03-31
ISBN
PR1176548
Code Interne
2088067
Numéro de produit
2088067
Format numérique
pdf
Disponibilité
AR BR CA RW UY US ZW BO CL CO CR DO EC GT HN NI PA PE PY SV VE
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
DEMARQUE
Taille du fichier
2.97 Moctets

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.