Icon, brand, myth
29,95 $

Icon, brand, myth



Icon, brand, myth


29,95 $ 29,95 $
Régulier: 29,95 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé
An investigation of the meanings and iconography of the Stampede: an invented tradition that takes over the city of Calgary for ten days every July. Since 1923, archetypal “Cowboys and Indians” are seen again at the chuckwagon races, on the midway, and throughout Calgary. Each essay in this collection examines a facet of the experience—from the images on advertising posters to the ritual of the annual parade. This study of the Calgary Stampede as a social phenomenon reveals the history and sociology of the city of Calgary and the social construction of identity for western Canada as a whole.
Détails
Titre
Icon, brand, myth
Prix
29,95 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Nombre de pages
369
Date de publication
2008-03-31
ISBN
PR1176548
Code Interne
2088067
Numéro de produit
2088067
Format numérique
pdf
Disponibilité
AO CA GH KE MY NG RW TZ UG US ZW AD AR AU AT BE BG BZ BO BR CH CL CN CO CR CY CZ DE DK DO EC ES EE FI FR GB GP GR GT GF GY HN HU IN IE IT JP LI LT LU LV MA MC MX MT MQ YT NI NL NO NZ PA PE PL PT PY RE RO RU SV SR SK SI SE TR UY VE ZA
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
DEMARQUE
Taille du fichier
2.97 Moctets

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.