Multimodal analysis of user-generated multimedia content
225,55 $

Multimodal analysis of user-generated multimedia content

RAJIV SHAH, ROGER ZIMMERMANN


Multimodal analysis of user-generated multimedia content

RAJIV SHAH, ROGER ZIMMERMANN

225,55 $ 225,55 $
Régulier: 225,55 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé
This book presents a summary of the multimodal analysis of user-generated multimedia content (UGC). Several multimedia systems and their proposed frameworks are also discussed. First, improved tag recommendation and ranking systems for social media photos, leveraging both content and contextual information, are presented. Next, we discuss the challenges in determining semantics and sentics information from UGC to obtain multimedia summaries. Subsequently, we present a personalized music video generation system for outdoor user-generated videos. Finally, we discuss approaches for multimodal lecture video segmentation techniques. This book also explores the extension of these multimedia system with the use of heterogeneous continuous streams.
Détails
Titre
Multimodal analysis of user-generated multimedia content
Prix
225,55 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Date de publication
2017-08-30
ISBN
9783319618074
Code Interne
2322043
Numéro de produit
2322043
Format numérique
pdf
Disponibilité
AD AE AM AQ AR AS AT AU AX BA BB BE BG BH BL BM BN BO BR BS BV BZ CA CH CK CL CN CO CR CU CW CX CY CZ DE DK DM DO DZ EC EE ES FI FK FO FR GB GD GF GG GI GL GP GR GT GY HK HM HN HR HT HU ID IE IL IM IN IO IR IS IT JE JM JP KH KM KN KR KY LA LB LC LI L
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
NUMILOG

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.