New media for a new china
131,95 $

New media for a new china

WILLIAM A. HACHTEN, JAMES F. SCOTTON


New media for a new china

WILLIAM A. HACHTEN, JAMES F. SCOTTON

131,95 $ 131,95 $
Régulier: 131,95 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé
New Media for a New China is a timely introduction to the current state of the mass media in China and it’s growing role in the 21st Century global communication system
  • Brings together an international cast of scholars to analyse the diverse roles of China’s media, covering all the major industries (advertising, newspapers, broadcasting, magazines, film, TV, PR)

  • Considers the position of China’s media in the middle of the country’s tremendous social, economic and political changes

  • Explores the concept of the 21st century as “China’s Century” because of the nation’s unprecedented growth


Détails
Titre
New media for a new china
Prix
131,95 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Date de publication
2010-03-16
ISBN
9781444319125
Code Interne
2172167
Numéro de produit
2172167
Format numérique
pdf
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
NUMILOG

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.