Seducing the subconscious
45,95 $

Seducing the subconscious

ROBERT HEATH


Seducing the subconscious

ROBERT HEATH

45,95 $ 45,95 $
Régulier: 45,95 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé
Our relationship with ads: it's complicated

A must-read for anyone intrigued by the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relationship to advertising. Robert Heath uses approaches from experimental psychology and cognitive neuroscience to outline his theory of the subconscious influence of advertising in its audience’s lives. In addition to looking at ads’ influence on consumers, Heath also addresses how advertising is evolving, noting especially the ethical implications of its development. Supported by current research, Seducing the Subconscious shows us just how strange and complicated our relationship is with the ads we see every day.


Détails
Titre
Seducing the subconscious
Auteur
Prix
45,95 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Date de publication
2012-03-21
ISBN
9781119967620
Code Interne
2171799
Numéro de produit
2171799
Format numérique
pdf
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
NUMILOG

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.