The handbook of communication and corporate reputation
67,95 $

The handbook of communication and corporate reputation

CRAIG E. CARROLL


The handbook of communication and corporate reputation

CRAIG E. CARROLL

67,95 $ 67,95 $
Régulier: 67,95 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé

With the latest insights from the world of communication studies into the nature of corporate reputation, this new addition to Wiley-Blackwell’s series of handbooks on communication and media reflects the growing visibility of large businesses’ ethical profiles, and tracks the benefits that positive public attitudes can bring.

  • Serves as the definitive research collection for a fast-growing field featuring contributions by key international scholars
  • Brings together state-of-the-art communication studies insights on corporate reputation
  • Identifies and addresses the lacunae in the research literature
  • Applies new theoretical frameworks to corporate reputation

Détails
Titre
The handbook of communication and corporate reputation
Prix
67,95 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Date de publication
2013-03-21
ISBN
9781118335451
Code Interne
2169511
Numéro de produit
2169511
Format numérique
pdf
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
NUMILOG

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.