The handbook of media and mass communication theory
503,95 $

The handbook of media and mass communication theory

P. MARK FACKLER, ROBERT S. FORTNER


The handbook of media and mass communication theory

P. MARK FACKLER, ROBERT S. FORTNER

503,95 $ 503,95 $
Régulier: 503,95 $
Rabais: 0,00 $ (0%)
Livre numérique non disponible
Résumé
The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication.

  • Focuses on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication
  • Includes essays from a variety of global contexts, from Asia and the Middle East to the Americas
  • Gives niche theories new life in several essays that use them to illuminate their application in specific contexts
  • Features coverage of a wide variety of theoretical perspectives
  • Pays close attention to the use of theory in understanding new communication contexts, such as social media

2 Volumes
Volumes are aslo available for individual purchase

Détails
Titre
The handbook of media and mass communication theory
Prix
503,95 $
Sujet
Format Poche
Non
Langue
Français/French
Date de publication
2014-03-10
ISBN
9781118769973
Code Interne
2174234
Numéro de produit
2174234
Format numérique
pdf
Protection
Adobe DRM
Entrepôt Numérique
NUMILOG

Notre conseil

Avant de vous déplacer, nous vous recommandons de téléphoner au magasin pour vérifier le stock.

Ville: (Changer).

exemplaire(s)
Ce produit est actuellement non disponible en magasin.
Nous n'avons pas pu trouver une succursale pour le code postal donné. Veuillez en essayer un autre.